PODZIEL SIĘ

Przez ostatnie 7 lat wielokrotnie korzystałem z usług serwisów BMW (u kilku różnych dealerów). Zazwyczaj były to wizyty związane z wymianą oleju/filtrów, itd. Kilka razy też wymieniałem szybę czołową. Za każdym razem byłem dobrze obsłużony i wyjeżdżałem z serwisu zadowolony (może nie tak bardzo jak w dniach gdy wyjeżdżałem stamtąd nowo zakupionym autem ale jednak).

Moje zadowolenie nie było spowodowane jakimś nadzwyczajnym traktowaniem… zwykłe rzeczy:

  • umówiony czas wizyty (nie trzeba stać w kolejce)
  • kawa, czekoladka, woda, itd
  • wygodny fotel + jakaś prasa do poczytania

wszyscy mili i uśmiechnięci… więcej mi nie trzeba :)

Dzisiaj miałem kolejną z takich wizyt w związku z zamówionymi wcześniej nowymi kołami (20″ Double Spoke 361 Grey ale o kołach jeszcze będę pisał w osobnym wpisie).

Koła przyszły, miałem podjechać aby zostały założone na mój samochód i wrócić do domu. Jednak okazało się, że jedna z felg jest lekko zarysowana o czym salon poinformował mnie wcześniej telefonicznie. Z racji wady felga musi zostać odesłana a na jej miejsce już została wysłana nowa sztuka. Niestety ja mam jutro wyjazd do Niemiec na targi IFA w Berlinie a moje stare opony nie nadają się do jazdy (slicki mogą niezbyt dobrze się spisywać na niemieckich autostradach – zwłaszcza gdyby padało). I co zrobił serwis BMW Premium Arena w Łodzi? Pożyczyli mi nowy komplet 18-calowych kół na ten wyjazd… całkowicie bezpłatnie.

Jestem naprawdę miło zaskoczony takim podejściem zwłaszcza, że wada na feldze jest wielkości 0,5cm w dodatku znajduje się ona na wewnętrznej stronie – gdybym oddał auto do serwisu to mogliby to wszystko założyć a ja bym nie miał szansy tej wady zauważyć – być może przy zmienianiu kół na zimowe bym to zauważył ale z pewnością stwierdziłbym, że to uszkodzenie jakie stało się już podczas mojej eksploatacji tak więc kolejny plus dla serwisu za uczciwość!

Odpowiadając na pytanie zadane w tytule „Jak można zostać potraktowanym w serwisie BMW?” odpowiadam: lepiej niż by się oczekiwało :)

W tej chwili bezstresowo szykuję się do wyjazdu na targi a po powrocie będą czekały na mnie śliczne 20″ kółeczka.

  • To z serwisów, gdzie można liczyć na miłe potraktowanie klienta mogę polecić Serwis Auto Wróbel na Łodygowej. Może sama siedziba serwisu nie robi jakiegoś wspaniałego wrażenia na pierwszy rzut oka, ale jest gdzie poczekać, a kontakty – nawet z mechanikami – bardzo pozytywne. Robota też na plus.